Varför kan jag inte betala med delbetalning?

När du som kund går till kassan för att betala genom Klarna görs en bedömning för att de skall kunna veta vilka av deras olika betalningsalternativ som vi kan erbjuda dig. Bedömningen är individuell och baseras på flera olika faktorer; exempelvis tidigare betalningshistorik, hur mycket du vill handla för och extern information. Om ditt köp inte går igenom med ett visst betalsätt innebär det att Klarna inte kan erbjuda dig den kredit du ansöker om för det specifika köpet. Har du ytterligare frågor kring varför du inte kunnat genomföra ett visst köp är du alltid välkommen att kontakta Klarna.

Vi rekommenderar: Klarna Smooth App

Klarnas App är ett fantastiskt sätt att hantera betalningar, fakturor, påminnelser och returer. Vi rekommenderar starkt att du laddar ner den. Läs mer och ladda ner här.

Besvarade denna artikel dina frågor? Tack för din feedback Ett fel uppstod. Vänligen försök igen

Behöver du fortfarande hjälp? Kontakta Moory Kontakta Moory