Varför har jag fått påminnelseavgift?

Om du har fått en påminnelse så beror det på att betalningen inkommit för sent. Kontrollera vilket datum du betalade och dubbelkolla att du betalade till rätt konto- och OCR-nummer. Om betalningen gjordes efter förfallodatum behöver du betala påminnelseavgiften plus eventuell dröjsmålsränta. Känner du dig minsta osäker är du välkommen att kontakta Klarna. Om du har skickat tillbaka din vara till oss är det viktigt att du rapporterar detta till Klarna. Då kommer de att pausas din betalning under tiden du väntar på att ditt returärende skall anlända till och behandlas av oss.  På så sätt behöver du inte oroa dig att fakturan ska förfalla. Läs mer om returer här.Tips: Aktivera notiser i appen under inställningar, så får du en notifikation 2 dagar innan förfallodatumet att det är dags att betala fakturan. Smidigt!

Vi rekommenderar: Klarna Smooth App

Klarnas App är ett fantastiskt sätt att hantera betalningar, fakturor, påminnelser och returer. Vi rekommenderar starkt att du laddar ner den. Läs mer och ladda ner här.

Besvarade denna artikel dina frågor? Tack för din feedback Ett fel uppstod. Vänligen försök igen

Behöver du fortfarande hjälp? Kontakta Moory Kontakta Moory